ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
رباره nclick="jpageTracker._trackPageview('/outgoing/events.nokia.com/NokiaN8/');"
href="http://events.nokia.com/NokiaN8/" target="_blank"
modo="false">نوکیا
N8 زیاد شنیدیم، سوپر قهرمانی که شرکت نوکیا تبلیغات زیادی برای آن
انجام داده و انتظار دارد با اولین گوشی سیمیبان 3 خود به بازی قدرت
گوشیهای هوشمند برگردد.
چند روز پیش نوکیا اولین ویدیوی رسمی Unboxing
(معادلش چی میشه؟ باز کردن جعبه؟) مدل N8 را روی یوتوب گذاشت آن هم بصورت
اینتراکتیو! این ویدیو توسط سه شخصیت به نامهای Ryan, Brenda و Suzy اجرا
میشود که این انتخاب را خواهید داشت تا کدام شخصیت با کدام رنگ، N8 را
آنباکس کند. هر شخصیت 5 ویژگی خاص N8 را به شما معرفی میکند که با دوتای
دیگر متفاوت خواهد بود.
جالبی این ویدیو برای من N8 نبود بلکه گرایش شرکتها به سمت
رسانههای اینترنتی و استفاده از تبلیغات نوین است. اینکه با ساختن یک
ویدیو Interactive در معرفی محصول خود با کاربر تعامل پیدا کند و یک اجرای
خشک را برای او لذت بخش و سرگرم کننده سازد. با 3 کارکتر مختلف که
ویژگیهای شخصیتی مختلفی دارند و هر یک توضیحات و قابلیتهای متناسب با
شخصیت خود را معرفی میکند. میتوان Ryan را یک گیک دانست که بدنبال
ویژگیهای خاص گوشی است، Brenda را یک دختر شاد و باهوش به حساب آورد که
قابلیتهای چند رسانهای و شبکههای اجتماعی را میخواهد و Suzy سادگی کار و
ویژگیهای عادی مثل کیفیت دوربین را مد نظر دارد. اینجوری هر ببینده آنچه
را که میخواهد و نیاز دارد میبیند و از زبان خود با محصول آشنا میشود.