فیلم سریالIRFM

فیلم سریال

فیلم سریالIRFM

فیلم سریال

مستند تقاطع که به چگونگی قتل ندا آقاسلطان در ایام پس از انتخابات

مستند تقاطع که به چگونگی قتل ندا آقاسلطان در ایام پس از انتخابات می پردازد. این مستند جمعه ۱۳۸۹/۳/۲۱ از شبکه سوم سیما پخش شد.



ادامه مطلب ...

» دانلود/ فیلم منتشرنشده از مرگ “پیمان ابدی” در صحنه

پیمان  ابدی

تصاویری از صحنه جان باختن پیمان ابدی منتشر شد.

به گزارش رجانیوز، این تصاویر دلخراش را سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر کرده است.

برای دیدن این تصاویر اینجا را کلیک کنید.

پیمان ابدی بدلکار ایرانی سریال تلویزیونی «هشدار برای‌ کبری‌ ۱۱» بود که سال گذشته بر اثر سانحه رانندگی هنگام فیلمبرداری درگذشت.

وی مشغول اجرای حرکات نمایشی در یک اتوبوس بود که اتوبوس پس از واژگونی منفجر شد وپیمان ابدی در دمجان باخت.

ابدی یکی از بدلکاران موفق سریال آلمانی «هشدار برای‌ کبری‌ ۱۱» بود.

وی در سال ۸۵ به ایران بازگشت و به آموزش بدلکاری می‌پرداخت.

دانلود کلیپ موبایل از حرکات نمایش پارکور

دانلود کلیپ موبایل از حرکات نمایش پارکور که بسیار زیبا و جالب است و این کلیپ موبایل پارکور با فرمت ۳gp آماده دانلود شده است .

کلیپ پارکور

ادامه مطلب ...

بازی Midnight Pool2 یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای موبایل می

بازی Midnight Pool2 یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای موبایل می باشد که به تازگی منتشر شده است.این بازی دارای محیطی کاربرپسند بوده و دارای گرافیکی بسیار خوب می باشد.این بازی رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ را پشتیبانی می کند و علاوه بر آن به جهت دارای بودن فرمت جاوا می توانید آن را بر روی اکثر گوشی های موبایل نصب و اجرا کنید.

www.Patogh98.com

ادامه مطلب ...

بازی جدید و جذاب Nitro Street RacingNitro

Nitro Street Racing نام بازی جدیدی است که توسط شرکت Gameloft بزرگترین کمپانی ساخت بازی های جاوا ارائه شده است. در هنگام اجرای بازی در صورتی که مرتکب خطا شوید همانند کنسول های بازی توسط ویبراتور گوشی به شما اخطار داده می شود. گرافیک این بازی در مقایسه با نمونه های مشابه بسیار بالا است.


بازی مهیج Nitro Street Racing - سایت تخصصصی موبایل


ادامه مطلب ...

بازی FIFA 2008 برای کلیه گوشی

بالاخره این بازی  هم برای موبایل  به بازار آمد. این بازی بسیار محبوب یکی از پر فروش ترین بازی ها در ماههای اخیر در بازار جهانی بوده است و احتمالا تبدیل به پر فروش ترین بازی شرکت EA خواهد شد. نسخه جاوا این بازی برای موبایل نیز به بازار آمده است که در سایزهای مختلف و برای کلیه گوشی ها به طور اختصاصی در سایت تخصصی موبایل در اختیار شما قرار می گیرد.


بازی فوتبال 08 مخصوص موبایل - www.Ir-Tci.org


 این بازی دارای 3 سایز مختلف و قابل اجرا بر روی کلیه گوشی ها می باشد.
 
دانلود - با حجم 855 کیلوبایت
 پسورد :
www.ir-tci.org  ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

نرم افزار webwag

نرم افزار webwag با امکانات بسیار زیاد خود تحولی در زمینه نرم افزار جاوا موبایل ایجاد کرده است. نرم افزار فوق قابلیت دارد تا Feed های منتخب شما را در صفحه موبایل نمایش دهد , یادداشت های ضروری شما توسط سیستم این نرم افزار ثبت می گردد , عکس های شخصی در سایت Flickr در دسترس شما است , در هر زمان می توانید ایمیل خود را چک کنید و با اتصال به Gprs اطلاعات آب و هوا را همواره در گوشی موبایل خود داشته باشید.


ادامه مطلب ...

یک تم زیبا برای سری 60

یک تم زیبا برای سری 60

 
 

نکته : این تم مخصوص گوشی های سری ۶۰ می باشد مانند ۶۶۰۰ و ۳۲۳۰ و ....

نکته : این تم مخصوص گوشی های سری ۶۰ ورژن سوم می باشد

4 تم زیبا برای گ سری60 3rd Edition

سری60 3rd Edition یا همان سیمبیان 9.1. 12:56 AM

این هم 4 تم زیبا برای گوشی های نوکیا سری60 3rd Edition یا همان سیمبیان 9.1.این تم ها بسیار کمیاب هستند و در عین کمیابی در خواستهای زیادی نیز دارند.امیدوارم از آنها استفاده ی لازم را ببرید.
این
تمها بر روی گوشیهای زیر قابل نصب هستند:N73 , N75 , N93 , N93i , E50 , E65


              

ادامه مطلب ...

۴ تم زیبا و کمیاب برای نوکیا ۵۳۰۰

بالاخره و پس از درخواستهای مکرر شما دوستان عزیز تم های گوشی نوکیا 5300 در سایت تخصصی موبایل قرار می گیرد. این گوشی به تازگی وارد بازار شده و طبعا تمهای آن نیز کمیاب است.امیدوارم از این تمها استفاده ی لازم را ببرید.


ادامه مطلب ...

کلیپ موبایل فوق العاده خنده دار و عجیب از راننده لودر

کلیپ موبایل فوق العاده خنده دار و عجیب از راننده لودر که گویا ایرانی هم باشه که به صورت فوق العاده حرفه ایی و خارج از حد تصور شروع به خالی کردن بار خود میکند , حتما این کلیپ فوق العاده عجیب را دریافت کنید و در حیرت بمانید که آخه برادر اینم شد کار !  


ادامه مطلب ...

کلیپ موبایل سقوط جنگنده سوخوی ۲۴ ایرانی در فرودگاه مهرآباد

کلیپ موبایل سقوط جنگنده سوخوی ۲۴ ایرانی در فرودگاه مهرآباد که خلبان برای بار اول اقدام به فرود میکنه و اما به دلیل سرعت زیاد برای بار دوم اقدام میکنه که بعد از چندین بار خوردن به زمین ناگهان منفجر میشود در این هنگام دو خلبان اجکت کرده و زنده میمانند , پیشنهاد میکنم این کلیپ را حتما دریافت کنید.


ادامه مطلب ...

کلیپ بسیار زیبا از حرکات نمایشی با موتور

کلیپ بسیار زیبا از حرکات نمایشی با موتور که این کلیپ حرکت نمایشی را می توانید در ادامه ی متن ... دانلود کنید . 

 

ادامه مطلب ...

مجموعه 3 کلیپ موبایل ایرانی از دوران سربازی

در این پست مجموعه 3 کلیپ ایرانی با موضوع سربازی برای شما در نظر گرفته ام که امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیره , کلیپ اول مربوط به چهار سرباز نیروی انتظامی هست که حرکات موضون انجام میدهند , کلیپ دوم که بسیار خنده دار میباشد مربوط به سربازی در شهر زابل هست که طرف خون گریه میکنه و آهنگ میخونه , کلیپ سوم مربوط به یک سرباز آشپرخونه هست که ابتدا رپ و سپس آهنگ زیبای را میخونه , امیدوارم همیشه سربازان ایران عزیزمان همینطور خوشحال , خندون و سلامت در پناه حق زندگی کنند.



ادامه مطلب ...

مجموعه 3 کلیپ موبایل بسیار جالب و خنده دار ایرانی از سری سوتی ها

مجموعه 3 کلیپ موبایل بسیار جالب و خنده دار ایرانی از سری سوتی های رسانه میلی ایران , دو کلیپ از این مجموعه مربوط به ماه مبارک رمضان 88 میباشد که در یکی از کلیپ ها مجری برنامه به مهمان برنامه تعارف نوشیدنی میزنه و مهمان هم تیز میگیره
کلیپ دوم فوق العاده خنده دار و جدید و نمیدونم دیگه چی بگم , مجری از مهمان برنامه میخواهد که به سوال یکی از بینندگان در باره احکام روزه هنگام نامزدی دختر و پسر پاسخ دهد که من تا به حال با این دین ناقصم چنین چیزی نشنیدم که اگر نامزد بودی و شیطونی کردی حکم روزت چیه و … !
کلیپ سوم هم فوق العاده میباشد مجری برنامه جام جم یا همون کسی که صدای پنگول رو درمیاره هنگامی که تماس تلفنی برقرار میشه و نازنین خانوم از انگلستان جمله ای رو به مجری میگه که مجری وسط برنامه زنده کم مونده زار زار گریه کنه و برای همین هی از صحنه میپره بیرون , اگه تی شرت نارنجی اونجا وجود داشت 3 سووت می پوشید . برای اینکه در جریان کامل قرار بگیرید پیشنهاد میکنم 100% این کلیپ ها رادریافت کنید .

ادامه مطلب ...

کلیپ موبایل ایرانی فق العاده زیبای تقلید صدای گوگوش

کلیپ موبایل ایرانی فق العاده زیبای تقلید صدای گوگوش , بعضی وقت ها ما داخل ایران خوانند های بهتر از گوگوش داریم و قدر نمیدونیم یکیش همین ! 
ادامه مطلب ...