فیلم سریالIRFM

فیلم سریال

فیلم سریالIRFM

فیلم سریال

پرفروش ترین های ال جی در بازار تلفن همراه

Www.Patogh98.Com

گوشی های GW300، BL20 و GX200 ال جی به عنوان پرفروش ترین های این برند در بازار تلفن همراه معرفی شدند.

امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان تمایل به خرید آنها داشته باشند.
سه مدل گوشی GW300، BL20 و GX200 ال جی که با گارانتی رسمی به بهای ۱۲۹ ، ۲۰۰ و ۱۰۶هزار تومان به فروش می رسد از فروش بالایی برخوردار شده است.
گوشی GW300 دارای صفحه نمایش tft با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی است.
گوشی bl20 new chocolate دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش tft با قابلیت نمایش ۲۶۲ هزار رنگ، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است.
صفحه نمایش لمسی دو اینچی tft، ارتقای حافظه داخلی تا چهار گیگابایت و دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی ازامکانات گوشی GX200 ال جی به شمار می آید.
KP105 ، ، GD510 و KE970 از دیگر گوشی های ال جی است که با قیمت فروش ۳۲، ۱۵۳و ۱۰۸ هزار تومانی در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است. 

ادامه مطلب ...

دانلود کلیپ موبایل از بدل کاری و پارکور دختران و پسران جوان ایر

  عکس   دانلود کلیپ موبایل از بدل کاری و پارکور دختران و پسران جوان  ایرانی

دانلود کلیپ موبایل از بدل کاری و پارکور دختران و پسران جوان ایرانی که بسیار حرکات جالبی انجام می دهند. این کلیپ ایرانی بدل کاری و پارکور با فرمت ۳gp آماده دانلود شده است.

حجم : ۱۱ مگابایت

ادامه مطلب ...

آهنگ آرام بخش Light Music برای موبایل

آهنگ ملایم و لایت آرامش بخش شماره ۱۱ با فرمت ام پی تری قابل پخش در موبایل و غیره دانلود از سایت بزرگ پاتوق۹۸٫ آهنگ های آرام بخش شامل این سازها میباشد ترکیبی,سنتور,پیانو,گیتار,سه تار و غیره……… از کلیه نوازنگان ایرانی و خارجی.

rintones11 www.Patogh98.com آهنگ آرام بخش Light Music برای موبایل

  •  
ادامه مطلب ...