فیلم سریالIRFM

فیلم سریال

فیلم سریالIRFM

فیلم سریال

***سوتی جدید شبکه 3 در فیلم ستایش****

دیش ماهواره و پیکان دوگانه سوز 

 

 

عرضه گوشی های Nokia 702T و Nokia T7-00 در چین

نوکیا دو گوشی سیمبین جدید برای بازار چین معرفی کرده که از شبکه های TD-SCDMA چین پشتیبانی می کنند. TD-SCDMA استاندارد 3G چین می باشد. این دو گوشی که Nokia T7-00 و Nokia 702T نام دارند مبتنی بر نسخه جدید سیمبین موسوم به Anna هستند. Nokia T7-00 از نظر ظاهری شبیه گوشی N8 است اما نسبت به آن از قابلیتهای کمتر پیشرفته ای برخوردار است. Nokia T7-00 دارای دوربین 8 مگاپیکسل بوده و بدنه ای آلومینیومی دارد و صفحه نمایش 3.5 اینچ آن از قابلیت تشخیص دستخط انسانی پشتیبانی می کند و درست مانند N8 از باتری تلفیقی برخوردار است.

گوشی Nokia 702T نیز مدل چینی گوشی Nokia E6 است و سرویس مسیریابی و پیام رسان نوکیا بصورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است. این گوشی مجهز به دوربین 8 مگاپیکسل بوده و از دو فلاش LED برخوردار بوده و کیفیت فیلمبرداری آن 720p است. صفحه نمایش 2.46 اینچ و صفحه کلید QWERTY از دیگر قابلیتهای Nokia 702T می باشد. هر دو گوشی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی در بازار داخلی چین موجود خواهند شد.

Huawei Gaga از سوی FCC به تایید رسید

گوشی آندرویدی جدید شرکت چینی Huawei که اخیرا با نام Optimus Stockholm از سوی این شرکت معرفی شد ، برای فروش در بازار آمریکای شمالی از سوی FCC تاییدیه دریافت کرد. این گوشی که در سایت FCC با عناوین مختلفی مانند Huawei X1 ، Huawei 8180 و Huawei Gaga معرفی شده از شبکه GSM در باند 850/1900 و شبکه WCDMA در باند 850 پشتیبانی می کند.

لازم به ذکر است که این گوشی توسط یک اپراتور داخلی در پرتغال با نام Optimus به کاربران عرضه شده و به زودی اپراتور Orange نیز آن را در کشورهای مختلفی در اروپا عرضه می کند. با توجه به اینکه Huawei X1 در ردیف گوشی های آندرویدی ساده معرفی شده از جمله قابلیتهای سخت افزاری آن می توان پردازنده 528MHz ، دوربین 3.2 مگاپیکسل ، 256MB RAM ، صفحه نمایش 2.8 اینچ و شتاب سنج ، رادیو FM ، وای فای ، بلوتوث و شتاب سنج را نام برد. این گوشی به زودی از سوی بسیاری از اپراتورهای آمریکای شمالی در این قاره موجود خواهد شد.

گوشی های پرفروش ماه می به گزارش Krusell

شرکت سوئدی Krusell که برای محصولاتی مانند گوشی های موبایل ، لپ تاپ و تبلت قاب تولید می کند ، لیست ده گوشی پرفروش ماه می را منتشر کرده است.


چون محصولات این شرکت در شش قاره جهان و بیش از 70 کشور دنیا به فروش می رسند به همین دلیل آمارهای آن در رابطه با میزان فروش گوشی و تبلت موثق است.

این آمارها حاکی از آن است که آی فون 4 دوباره جایگاه اول خود را در ماه می بدست آورده است. لیست ده گوشی پرفروش می به شرح زیر است:

  (3) 1-Apple iPhone 4
2- (2) Nokia 3720 Classic
3- (5) Samsung I9100 Galaxy S II
4- (-)HTC HD2
5- (-)Sony Ericsson Xperia Arc
6- (8) Samsung B2100
7- (1) Samsung GT-B2710
8- (-)HTC Incredible S
9- (6) HTC Desire HD
10- (4) Nokia C5

اعداد داخل پرانتز بیانگر جایگاه فروش این گوشی ها در ماه قبل هستند.



اولین زن با حجاب در رشته وزنه برداری!! + عکس

حقوق بشر آمریکایی بار دیگر با اعمال تبعیض علیهیک زن وزنه‌بردار مسلمان خود را به رخ جهانیان کشید! وی به خاطر داشتن حجاب ازشرکت در مسابقات وزنه‌برداری منع شده است.

ادامه مطلب ...